کسوف دل

کسوف دل

ساده‌تر بگویم/ اهل کوچه‌های خاکی ترانه نیستم/ با دقایق وجود،‌ساعت دلم تکان نمی‌خورد/ دارم از خودم ناامید می‌شوم/ قد حرف‌های عاشقانه نیستم!/ من قیافه‌ام به عاشقان نمی‌خورد/ سال هاست فکر می‌کنم/ من که راسخ و دقیق/ چون عمود خیمه‌گاه شرک/ با ستون لشکر یزید ایستاده‌ام/ کی شهید می‌شوم؟/

سلام

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۴۳ ب.ظ

فعلا در حال امتحان کردن بلگ دات آی آر هستم. همه کوچ کرده اند اینجا از بلاگفا. من رفته ام پارسی بلاگ. آن جا راحتم. فقط محض کنجکاوی اومدم اینجا ببینم  اوضاع چند چنده. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۰
زهرا

نظرات  (۲)

علیک سلام اینجا اوضاع 100در100..خخخخخخ..خوش اومدی 
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۵۶ محمد محمدیان
اینجا اوضاع خوبه
آسمونش هم نیمه ابری و صافه

بهتره همنیجا سرمایه گزاری کنی



موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی