کسوف دل

کسوف دل

ساده‌تر بگویم/ اهل کوچه‌های خاکی ترانه نیستم/ با دقایق وجود،‌ساعت دلم تکان نمی‌خورد/ دارم از خودم ناامید می‌شوم/ قد حرف‌های عاشقانه نیستم!/ من قیافه‌ام به عاشقان نمی‌خورد/ سال هاست فکر می‌کنم/ من که راسخ و دقیق/ چون عمود خیمه‌گاه شرک/ با ستون لشکر یزید ایستاده‌ام/ کی شهید می‌شوم؟/

در حاشیه یادهایت

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ب.ظ

تو مثل ستاره 

/ پر از تازگی بودی و نور

و در دستت انگشتری بود از عشق

و پاکیزه مثل درختی 

/ که از جنگل ابر برگشته باشد

سر آغاز تو 

/ مثل یک غنچه سرشار پاکی 

/ زمین روشنی تو را حدس می زد

تو بودی هوا روشنی پخش می کرد

و من 

/ هر گلی را که می دیدم از 

/ دستهای تو آغاز می شد

و آبی که از بیشه ی دور می آمد آرام

/ بوی تو را داشت

من از ابتدای تو فهمیده بودم

/ که یک روز خورشید را خواهی آورد



*



دریغا تو رفتی!

هراسی ندارم، مهم نیست ای دوست

خدا دستهای تو را

/ منتشر کرد

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۵
زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی