کسوف دل

کسوف دل

ساده‌تر بگویم/ اهل کوچه‌های خاکی ترانه نیستم/ با دقایق وجود،‌ساعت دلم تکان نمی‌خورد/ دارم از خودم ناامید می‌شوم/ قد حرف‌های عاشقانه نیستم!/ من قیافه‌ام به عاشقان نمی‌خورد/ سال هاست فکر می‌کنم/ من که راسخ و دقیق/ چون عمود خیمه‌گاه شرک/ با ستون لشکر یزید ایستاده‌ام/ کی شهید می‌شوم؟/

انسانم آرزوست

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۱ ق.ظ

- ماشینتو کجا گذاشتی؟

- همون جای همیشگی.

- نه اون جا نیست من که ندیدم.

- من که همون جا گذاشتم، مگه دزدیه باشنش.

- بیا دم پنجره به من نشون بده ماشینتو کجا گذاشتی؟

- بابا اونهاش من دارم میبینمش همون جای همشگیه دیگه.

- پس من چرا ندیدمش؟ خب اینجوری نمی تونم ردیابیت کنم



- ایمیلای فلانی رو چک کردی؟

- نه چک نکردم.

- فلان ایمیلی که از طرف فلانی به فلان کس فرستادی، تو فایلی که اتچ کردی چرا فلان چیزو اشتباه نوشتی؟

- چه جالب

- اگه لازمه اصلاحش کن دوباره بفرست.

-؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


- مقاله ام ریجکت شد.


چند ساعت بعد

- من هر چی ایمیل فلانی رو چک می کنم نظر داورا برای مقاله ات رو پیدا نمی کنم.

- ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


سالیان دور

- اون قطعاتی که آزمایش کردی رو میدی به م فردا ببرم به فلان شخص نشون بدم.

- باشه ولی خودمم می آم که اگه توضیحی لازم بود بدم.

- نه ولش کن پشیمون شدم

- (لبخند ملیح)


- چه خبر از اخبار سیاسی؟

- آمریکا ....، توافقات .....، ترکیه..........، سوریه................، روسیه............


چند ساعت بعد پیش فلانی ها:

همه اخباری که برایش گفته اند با قیافه خودم اخبارو پیگیری می کنم.............

-؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


- الو سلام. زنگ زدم بگم فلان پروژه رو موفق انجام دادم

- تبریک میگم. موفق باشی


چند روز بعد

- اون پروژه ام که موفق شد، بخشی از کار فلانی رو گذاشته بودم توش. حالا بیچاره هر جا پروژه خودشو میبره میگن نه این کار تو نیست فلانی این پروژه رو انجام داده.

- آخی بیچاره فلانی

- من یک روز (؟) عذاب وجدان گرفتم که این کار رو کردم. همش او یک روز اعصابم خورد بود و گریه هم کردم، و به هیچ کاری نرسیدم.

- ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


- می خوای ماشین بخری؟

- آره ماشین خیلی اذیتم می کنه. هم به خرج افتاده بدتر از اون وقت نداشته امو هی میگیره.

- نگفته بودی اینقدر پول داری که ماشین بخری؟

- نه بابا این قدر ندارمو یه خورده خودم دارم، یه خورده هم می خوام از بابام قرض بگیرم، هنوز چند میلیونی کم دارم.


روز بعد

- ماشین خریدی؟

- نه وقتشو ندارم برم دنبالش در ضمن هنوز پول کم دارم.


چند روز بعد

- بیا در مورد ماشین خریدن تو حرف بزنیم.

- ولش کن من الان نه وقتشو دارم برم دنبالشو هم پولم کمه.

- بیا برو وام بگیرم.

- وقت ندارم برم دنبال کارای وام، تازه اصلا دوست ندارم درگیر وام بشم وقتی کار مشخصی ندارم و نمی خوام ذهنم درگیر مسائل مالی و دو دو تا چهارتا کردن مالی بشه

- بدون وام که نمیشه زندگی کرد من خودم الان نزدیک ... میلیون در مه پول وام میدم.

- من دغدغه هام زیاده نمی تونم همش نگران این باشم که وام این ماهو چه جوری پرداخت کنم.


چند روز بعدتر

- ماشین چی شد؟ گرفتی؟

- نه بابا فعلا منصرف شدم.

- بیا بریم با هم برات ماشین بگیریم.

- به پیر به پیغمبر الان دیگه نمی خوام ماشین بگیرم. غلط کردم. جو گیر شدم تصمیم گرفتم ماشین بخرم.  (به گور خودم خندیدم، غلط کردم. خدایا توبه)



پسا نوشت:

همون جکه که می گفت من دیگه تصمیم گرفتم تو زندگی خودم دخالت نکنم چون دیگران دارن زحمتشو می کشن.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
زهرا

نظرات  (۱)

ببین زندگی بعضیا مثل یه خط صاف می مونه دوست دارن شریک رفیقشون بشن تا از قبل تغییرات زندگی رفیقشون یکم حال و هوای دور و بر خودشونم عوض شه. :)))
پاسخ:
می فهمم ولی از یه جایی به بعد دیگه رو اعصاب آدم میره. هر کسی تو یه دوران هایی از زندگیش این حالت رو می گذرونه. ولی وقتی خودت داری  از شدت دغدغه هات منفجر میشی این جور کارا دیگه میره رو اعصابت. حتی کوچکترین هاش. از یه جایی به بعد هم دخالت و فضولی میشه. به نظرم دنیا بزرگتر از یچند نفر اطراف آدمه. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی